Õnnetuse korral ei ole sa üksi oma murega. Võimalusel jäädvusta juhtum piltidega, teavita vajalike ametiasutusi ning siis helista oma kindlustusmaaklerile kes annab sulle koheselt juhendid kuidas edasi tegutseda, et kahjukäsitlusprotsess oleks võimalikult murevaba. Pakume alati personaalset abi mitte ei suuna infoliinidele ja kõnerobotitele infot. Abistame juhtumi algusest kuni kahjukäsitluse lõpuni.
Mõned üldised juhised kahjujuhtumi korral:
Kahjukäsitluse info aadressil www.if.ee/eraklient/kahjukasitlus ››
Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:
Kahjukäsitluse info aadressil www.salva.ee/et/kahjukasitlus/teata-kahjust ››
Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:
Kahjukäsitluse info aadressil www.seesam.ee/ee/kahjukasitlus ››
Kahjujuhtumist on võimalik teatada täites eelnevalt toodud lingil kahjuteate või helistada kahjukäsitluse kontakttelefonidel:
Aadress: Sõpruse pst 145, Tallinn
Telefon: +372 611 6112
Kahjukäsitluse info aadressil www.gjensidige.ee/teatan-kahjust ››
Kahjukäsitluse info aadressil www.ergo.ee/kahjujuhtum ››
Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:
Aadress: Lõõtsa 2B, Tallinn
Telefon: +372 686 8063
E-post: kahjud@bta-kindlustus.ee
Kahjukäsitluse info aadressil www.bta.ee/ee/teavita-kahjust ››
Kahjuteate esitamiseks vali endale sobivaim viis:
Kahjukäsitluse info aadressil pzu.ee/kahjukasitlus/teata-kahjust ››
Kahjujuhtumi korral saab kiirelt nõu ja küsimustele vastused PZU Kindlustuse ööpäevaringselt klienditeeninduse numbrilt 622 45 99.
Välismaal viibides helista numbril +372 6224 599.
Kahjuteate esitamiseks vali endale sobivaim viis:
Kahjukäsitluse info aadressil www.inges.ee/kahjukasitlus ››
Aadress: Raua 35, Tallinn
Lahtioleku ajad: E–R 8.30–17.00, L–P suletud
Telefon: +372 648 5434, +372 641 0436