Kahjukäsitlus

Õnnetuse korral ei ole sa üksi oma murega. Võimalusel jäädvusta juhtum piltidega, teavita vajalike ametiasutusi ning siis helista oma kindlustusmaaklerile kes annab sulle koheselt juhendid kuidas edasi tegutseda, et kahjukäsitlusprotsess oleks võimalikult murevaba. Pakume alati personaalset abi mitte ei suuna infoliinidele ja kõnerobotitele infot. Abistame juhtumi algusest kuni kahjukäsitluse lõpuni.

Mõned üldised juhised kahjujuhtumi korral:

  • Esimese asjana tagage alati ohutus inimestele. Kui toimunud juhtumiga kaasnes vigastusi inimestele, siis teatage juhtumist kohe päästeametile ja tegutsege sealt saadud juhiste järgi.
  • Vargusest, vandalismist või röövimisest tuleb kindlasti esimese asjana teatada politseile ja tegutseda sealt saadud juhiste järgi.
  • Jätke meelde või märkige üles võimalikult palju õnnetuse asjaolusid — teise osalise sõiduki reg nr kui on tegemist sõidukitega seotud kahjujuhtumiga, õnnetuskoha aadress, tunnistajate andmed
    jne.
  • Tehke kõik mõistlik endast olenev, et tekkinud kahju ei suureneks peale kahujuhtumit — katkine aken katke kilega, liikumisvõimetu auto tehke nähtavaks teistele liiklejatele ja toimetage turvalisse kohta (remonditöökotta, parklasse, koju).
LIIKLUSÕNNETUSE TEATE VORM
Kui on esmased tegevused tehtud konsulteerige enda kindlustusmaakleriga ja teatage kindlustusele mille kontaktid leiate alljärgnevalt:
IF KINDLUSTUS

IF Kindlustus

Kahjukäsitluse info aadressil www.if.ee/eraklient/kahjukasitlus ››

Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:

  • Kahjuteate vormi täitmine internetis ››
  • Sõidukikahju korral pöördu Ifi kahjukäsitluse koostööpartnerite poole
  • Saada kahjuteade e-postiga kahjud@if.ee
  • Küsimuste korral helista Ifi ööpäevaringsele kindlustustelefonile +372 777 1211
  • Reisikahju korral on meditsiiniabi korraldaja välismaal SOS-International: telefoni +45 7010 5050. e-post: sos@sos.dk
SALVA KINDLUSTUS

Salva Kindlustus

Kahjukäsitluse info aadressil www.salva.ee/et/kahjukasitlus/teata-kahjust ››

Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:

  • Sõiduki-ja liikluskindlustuse kahjud: 6 830 500
  • Muud kahjud: 6 800 500
  • E-post: kahjud@salva.ee
  • kodulehel kahjuteate täitmine või partnerettevõtte poole pöördumine
SEESAM KINDLUSTUS

Seesam Kindlustus

Kahjukäsitluse info aadressil www.seesam.ee/ee/kahjukasitlus ››

Kahjujuhtumist on võimalik teatada täites eelnevalt toodud lingil kahjuteate või helistada kahjukäsitluse kontakttelefonidel:

  • Kahjukäsitluse kontakttelefon: 628 1700
  • Kahjukäsitluse e-post: kahjud@seesam.ee
  • Autoabi/ Koduabi 24h:  622 1333
  • Rahvusvaheline medabi partner OPS 24h: 634 7363

 

GJENSIDIGE KINDLUSTUS

Gjensidige Kindlustus

Aadress: Sõpruse pst 145, Tallinn
Telefon: +372 611 6112

Kahjukäsitluse info aadressil www.gjensidige.ee/teatan-kahjust ››

  • Sõiduki- ja liikluskindlustuse kahju esmane teatamine +372 611 6112. Teavet sõiduki- ja liikluskindlustuse kahjukäsitluse käigust saate tööpäevadel telefonil +372 672 8914.
  • AUTOABI telefon +372 6555 667. Teid aitab 24 tundi ööpaevas ja 7 päeva nädalas kahjukäsitluse koostööpartner Roheline Laine OÜ (www.rohelinelaine.ee).
ERGO KINDLUSTUS

Ergo Kindlustus

Kahjukäsitluse info aadressil www.ergo.ee/kahjujuhtum ››

Kahjujuhtumist on võimalik teatada järgmisel viisil:

  • Kahjuteatega ERGO koduleheküljel ››
  • E-postiga kahju@ergo.ee.
  • Telefonil +372 610 6500
  • ERGO kontorites üle Eesti
  • ERGO autoabi Telefon (+372) 655 5401
  • Koostööpartnerite juures. ERGO koostööpartnerite juures saate esitada kirjaliku kahjuteate, vajalikud dokumendid sõiduki ülevaatuseks.
BTA KINDLUSTUS

BTA Kindlustus

Aadress: Lõõtsa 2B, Tallinn
Telefon: +372 686 8063
E-post: kahjud@bta-kindlustus.ee

Kahjukäsitluse info aadressil www.bta.ee/ee/teavita-kahjust ››

Kahjuteate esitamiseks vali endale sobivaim viis:

  • Täida elektrooniline taotlus kodulehel ››
  • Täida taotluse vorm ja too ise kohale kontorisse Jõhvi, Kuresaare, Maardu, Narva, Pärnu, Rapla, Tallinn, Tartu.
  • Helista klienditoe telefonil +372 6868 068
PZU

PZU

Kahjukäsitluse info aadressil pzu.ee/kahjukasitlus/teata-kahjust ››

Kahjujuhtumi korral saab kiirelt nõu ja küsimustele vastused PZU Kindlustuse ööpäevaringselt klienditeeninduse numbrilt 622 45 99.
Välismaal viibides helista numbril +372 6224 599.

Kahjuteate esitamiseks vali endale sobivaim viis:

INGES KINDLUSTUS

Inges Kindlustus

Kahjukäsitluse info aadressil www.inges.ee/kahjukasitlus ››

Aadress: Raua 35, Tallinn
Lahtioleku ajad: E–R 8.30–17.00, L–P suletud
Telefon: +372 648 5434, +372 641 0436

Credo kasutab oma lehel küpsiseid, et tagada parim teenus. Kui jätkad kodulehe kasutamist, kinnitad sellega oma nõustumist küpsiste kasutamisega. Vaata privaatsusreegleid.